فوتبال برتر ؛

گسترش فولاد تبریز با 4 غایب مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز برای بازی با پرسپولیس 4 بازیکن خود را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛.سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز امروز در نشست خبری قبل از بازی مقابل پرسپولیس تهران بازی با این تیم را سخت ارزیابی کرد.


لوکا بوناچیچ با بیان اینکه پرسپولیس در دو سال گذشته یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران بوده، افزود: در این مقطع بازی با این تیم به نفع ما نیست، چون ما مشکلاتی مانند ثبت قرارداد بازیکنان داشته و چند بازیکن ما مصدوم بوده و فردا تمامی بازیکنان تیم را در اختیار نداریم ، با این وجود با تمام قوا به مصاف تیم پرسپولیس می‌رویم.


وی درخصوص وقفه ایجاد شده در مسابقات لیگ برتر گفت: این وقفه باید به نفع ما می‌شد اما زمانی که بازیکنان از تیم ما جدا شده و کارت بازی بازیکنان جدید هم صادر نشده است، در واقع ادامه لیگ به نفع ما بود.


بوناچیچ با اشاره به اینکه پرسپولیس بعد از بازی لیگ قهرمانان آسیا در شرایط مناسبی قرار گرفته و انگیزه زیادی در این بازی دارد، تاکید کرد: فردا یک بازی سخت داشته و با تمام قوا بازی می‌کنیم و مشکلات خود را داریم، اما به هیچ عنوان تسلیم نخواهیم شد و برای بازی فردا برنامه داریم.

تیم گسترش فولاد فردا در دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر ، از ساعت 17 و 15 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف پرسپولیس تهران می رود .


درجدول رده بندی ، پرسپولیس تهران با 10امتیازدوم و گسترش فولاد تبریز با سه امتیازقعرنشین است.

انتهای پیام/خ

صعود ۵ پله‌ای در انتظار شاگردان بوناچیچ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.