جشن بزرگ غدیر با حضور خدام حضرت علی (ع) در یزد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت : جشن بزرگ غدیر با حضور خدام حضرت علی (ع) در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری جشن‌ بزرگ غدیر با حضور خدام حضرت علی (ع) در یزد خبر داد.

حجت‌الاسلام زارع زاده  با اشاره به برنامه های این سازمان برای ایام دهه ولایت و عید غدیر خم گفت: برای برگزاری مراسمات ایان دهه ولایت و بخصوص مراسم عید غدیر خم در استان یزد کارگروهی تشکیل شده است که در این کارگروه در خصوص چگونگی برگزاری مراسمات مذکور تصمیم گیری می شود.

وی افزود: در قالب کار ویژه جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی برنامه‌های متعددی در نظر گرفته‌شده که در شهرستان‌‌ها و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

زارع زاده، زمان برگزاری این برنامه را شب و روز عید غدیر دانست و اظهار داشت: در کنار این ویژه‌برنامه، از خادمان سید که در بقاع متبرکه و امامزادگان خدمت می‌کنند، تجلیل به عمل می‌آید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با تأکید بر اینکه بسته و برنامه‌های شاد و فرهنگی در تمام شهرستان‌های استان یزد هم‌زمان با واقعه غدیر خم برگزار می‌شود، عنوان کرد: 10 کاروان شادی در شهرستان‌ها پر پا می‌گردد که فاصله بین دو امامزاده شهرستان را طی خواهند کرد.

این مقام مسئول برپایی ایستگاه‌های صلواتی، مسابقه کتاب‌خوانی، نمایشگاه‌های تصویری، سخنرانی و مدیحه‌سرایی در بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت دانست.

وی از برگزاری همایش بانوان ولایی در امامزادگان شاخص هر شهرستان خبر داد و گفت: این همایش در عصر روز جمعه ۱۷ شهریور برگزار می‌شود و برنامه‌های متنوعی برای این همایش بزرگ در نظر گرفته‌شده است.

زارع زاده همچنین از حضور خادمان حرم حضرت امیرالمؤمنین از نجف اشرف خبر داد و افزود: برنامه جشن غدیر با حضور این خادمین در روز پنج‌شنبه 16 شهریور از ساعت 20 در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اجرای طرح اطعام غدیر نیز عنوان کرد: یکی از نیات وقف نامه‌های غدیری در یزد اطعام است که در راستای اجرای نیات واقفان برنامه‌ریزی در ادارات اجرایی صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ی

جشن بزرگ غدیر با حضور خدام حضرت علی (ع) در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار