معاون فرمانده نیروی انتظامی لرستان:

اجرای ۱۰۰ برنامه طی هفته ناجا در لرستان

معاون فرمانده انتظامی لرستان گفت: برای هفته ناجا در لرستان ۱۰۰ برنامه در نظر گرفتیم که در زمان خود اطلاع رسانی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ شیراوژن ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی که در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه هفته ناجا از ۱۴ مهر آغاز و تا ۲۱ مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: در این هفته اقدامات یک ساله فرماندهی نیروی انتظامی لرستان را به منصه ظهور خواهیم گذاشت و برگزاری همایش پیاده روی برنامه ویژه امسال ماست که در کشور بی سابقه است.

وی با بیان اینکه چند دستگاه خودرو و جوایز ویژه در همایش پیاده روی جایزه داده می شود، گفت: وظایف ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، صنوف، کمیته امداد، بهزیستی و ورزش و جوانان را مشخص کردیم و امیدواریم در راستای پیشبرد برنامه های هفته ناجا با ما همکاری کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان لرستان بحث فرهنگی برنامه های هفته ناجا برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را مهمترین بُعد این برنامه ها دانست و ادامه داد: در اجرای برنامه های هفته ناجا سال گذشته لرستان رتبه سوم کشور را کسب کرد اما تلاش داریم امسال رتبه اول را به دست آوریم که این مهم جز با کمک سایر دستگاه ها محقق نخواهد شد.

سرهنگ شیراوژن در پابان گفت: برای هفته ناجا در لرستان ۱۰۰ برنامه در نظر گرفتیم که در زمان خود اطلاع رسانی خواهند شد.

انتهای پیام/ د

اجرای ۱۰۰ برنامه در هفته ناجا در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.