نخستین جلسه شورای اندیشه ورزی شبکه نسیم تشکیل شد

نخستین جلسه شورای اندیشه ورزی شبکه نسیم با حضور اعضای این شورا تشکیل شد.

نخستین جلسه شورای اندیشه ورزی شبکه نسیم تشکیل شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتصاب اعضای شورای اندیشه ورزی شبکه های سیما از سوی معاون رئیس سازمان در امور سیما، نخستین جلسه شورای اندیشه ورزی شبکه نسیم با حضور اعضای این شورا تشکیل شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نسیم، در ابتدای جلسه، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، با بیان تاریخچه ای از تشکیل شوراهای اندیشه ورزی در سازمان صداوسیما، هدف از تشکیل این شورا را عمق بخشی به فرآیند تصمیم گیری شبکه ها دانست.

محمد احسانی ضمن مرور تجربه های قبلی به آسیب شناسی آنها پرداخته و با تبیین ساختار جدید شبکه نسیم و موقعیت کانال های تماشا و نمایش، شاکله محتوایی و مخاطب هدف و نحوه تعامل با آن را تشریح کرد.

وی حفظ برنامه های شاخص اصلی و اضافه نمودن برنامه های شاخص جدید را به عنوان راهبردهای اساسی این شبکه ذکر کرد.

در ادامه خیامی رئیس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما، تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات را به تفصیل مورد بررسی قرار داده و بر مشارکت اعضای شورا در تصمیم سازی تاکید کرد.

خیامی شبکه نسیم را به عنوان مدلی برای شادی در جامعه ارزیابی کرده که مبتنی بر آخرین نتایج پژوهش های مرکز پژوهش و سنجش سازمان صدا و سیما، به عنوان یکی از سه شبکه پربیننده این سازمان شناخته می شود.

همچنین اعضای شورای اندیشه ورزی شبکه نسیم نیز هر یک در سخنانی نظرات خود را درباره این شبکه با برشمردن راهکارها و برنامه های آتی و مدنظر، بیان کردند.

گفتنی است؛ اعضای شورای اندیشه ورزی شبکه های نسیم، نمایش و تماشا را دکتر مجید شیخ انصاری، دکتر محمود اربابی، رضا رفیع، علی اکبر کاظمی، احمد انصاری و سیدمرتضی فاطمی تشکیل می دهند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار