سارقان احشام در گیلانغرب دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب گفت: سارقان ۸۰ رأس دام که پیش از این نیز به جرم سرقت دستگیر شده بودند، راهی مراجع قضائی شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سلیم سلیمی فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب گفت: در راستای ارتقای احساس امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی سه سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی دو عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در بازجویی های صورت گرفته به سرقت ۸۰ رأس دام طی هفت مراحله اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این سارقان پیش از این نیز سابقه سرقت احشام داشته اند، از دامداران خواست به توصیه ها و هشدارهای پلیسی توجه کرده و در نگهداری از دام های خود دقت و هوشیاری بیشتری داشته باشند.

 سلیمی بیان کرد: پلیس شهرستان با استفاده از تجارب خود سرقت های به وقوع پیوسته را در کمترین زمان ممکن کشف می کند، از سوی دیگر همکاری مردم با نیروی انتظامی که موجب کاهش وقوع جرایم و افزایش سطح امنیت شده، شایسته تقدیر است، لذا از شهروندان درخواست داریم که ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، پیش از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/ز

دستگیری سارقان احشام در گیلانغرب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار