مدیرکل آموزش‌ و پرورش اصفهان:

هوشمندسازی بیش از 70 درصد مدارس استان اصفهان

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت: اجرای طرح هوشمندسازی در 70 درصد مدارس استان اصفهان انجام‌ شده و این هوشمندسازی تا پایان سال به 80 درصد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین قائدی‌ها شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح مدرسه ماندگاری نطنز اظهار کرد: قرآن کریم حسادت را تنها در دو چیز برای انسان مسلمان جایز می‌داند، آن‌هم ثروت و علم است؛ ثروت و علمی که در راه خدا و خدمت به مردم از آن استفاده شود و انسان در این شرایط می‌تواند از خداوند تبارک‌ و تعالی درخواست کند تا آن دو نعمت را به او عطا کند.

وی با بیان اینکه خداوند تمامی کمک‌های خیرین را در دنیا و قیامت پاداش می‌دهد، افزود: همیشه انتظار نداشته باشیم کمک‌های ما با پول و اضافه شدن اموال جبران شود، همین‌که فرزندان سالم و صالح داریم و با سلامتی، عزت و آرامش در جامعه زندگی می‌کنیم بزرگ‌ترین پاداش است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های به‌ عمل‌آمده از منطقه، شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان نطنز از ترکیب مناسبی برخوردار است که با حضور انسان‌های فرهیخته‌ای چون امام‌ جمعه، فرماندار و سایر مسؤولان انتظارات ما را در جهت کاهش مشکلات مدارس افزایش داده است.

وی با بیان اینکه آموزش‌ و پرورش با قرار دادن انسان به‌ عنوان محور توسعه، نقش اساسی و محوری را در پیشرفت جامعه بازی می‌کند، به خلأهای موجود در مسائل آموزشی و تربیتی مدارس پرداخت و خاطرنشان کرد: مدیران مدارس باید با استفاده از پتانسیل عظیم اولیا و خیرین بتوانند در جهت حل مشکلات خود گام‌های مؤثری بردارند.

وی استفاده از خیرین و مشارکت دادن آن‌ها در امورات مختلف را حلال مشکلات آموزش‌ و پرورش دانست و ابراز امیدواری کرد: مدیریت و مجموعه آموزش‌ و پرورش شهرستان نطنز با برنامه‌های خوبی که در دست اقدام دارند بتوانند مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس را به حداقل ممکن برسانند.

قائدی‌ها با بیان اینکه هیچ کار خیری نظیر مدرسه‌سازی نیست، چراکه در راستای فراگیری علم و دانش و انسان‌سازی در جامعه است، اضافه کرد: مشارکت خیرین شهرستان نطنز در امر مدرسه‌سازی در سال‌های گذشته عالی بوده است و خیرین مدرسه‌ساز در چند سال اخیر در راستای ساختن مدرسه و تعمیر مدارس فرسوده و تخریبی اقدامات بسیار خوبی را در این شهرستان انجام داده‌اند.

وی در رابطه با مشکلات اقتصادی که در آموزش‌ و پرورش وجود دارد مطالبی را بیان کرده و گفت: ما دست تک‌تک خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار را به گرمی می‌فشاریم که در همه مراحل یاری‌رسان ما بودند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان در پایان با ابراز خوشحالی از ساخت مدرسه هوشمند توسط خیر اندیشمند ابوالفضل ماندگاری اذعان کرد: اجرای طرح هوشمندسازی در 70 درصد مدارس استان اصفهان انجام‌ شده و این هوشمندسازی تا پایان سال به 80 درصد خواهد رسید.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح مدرسه ماندگاری نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
باسلام
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان
دبیرستان چمران کی افتتاح مشود ؟
افق 1400؟