مدال آوری قایقران بابلسری در جشنواره آب‌های آرام

ستار حبیب اله پور قایقران بابلسری در جشنواره آب‌های آرام با کسب مدال نقره، نائب قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ۶۰ قایقران در قالب ۱۳ تیم در جشنواره آب‌های آرام آقایان رده سنی نوجوانان شرکت کردند.


این جشنواره با حضور تیم‌های قوا، لرستان، همدان، گیلان، یزد، هرمزگان، مازندران، تهران، زنجان، قزوین، ملوان و اصفهان در مواد کایاک و کانو (رده‌های سنی ۸۰ تا ۸۲ و ۸۲ تا ۸۴) در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.


مسابقات در رده سنی ۸۲ تا ۸۴ در مسافت ۲۰۰۰ متر و در رده سنی ۸۰ تا ۸۲ در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر انجام شد.


در بخش کانوی یکنفره ۲۰۰۰ متر (۸۲ تا ۸۴) محمد عباسی از گیلان اول، ستار حبیب اله پور از مازندران (بابلسر) دوم و در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر (۸۰ تا ۸۲) پارسا امیدوار از تهران اول و علی طاهری و مرصاد واحدی هر دو از مازندران در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.


در بخش کایاک یکنفره ۵۰۰ متر (۸۰ تا ۸۲) پارسا امیدوار از تهران، مرصاد واحدی از مازندران و عرشیا زارع از گیلان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده و در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر (۸۰ تا ۸۲) سهراب بیرانوند از لرستان مقام اول، کمیل خزایی از مازندران مقام دوم و عبداله مشایخ از مازندران مقام سوم را به خود اختصاص دادند.


در بخش کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر (۸۰ تا ۸۲) سهراب بیرانوند از لرستان، دانیال چشمه از قوا و عبداله مشایخ از مازندران رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.


انتهای پیام/ع


نائب قهرمانی قایقران مازندرانی در جشنواره آب‌های آرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار