برخورد یک دستگاه وانت و پژو 405 در بلوار ورودی شهر امیریه دامغان 2 مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید علی اکبر میری فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت : این حادثه در ساعت 6 و 50 دقیقه صبح امروز پنج شنبه 16 شهریور ماه 96 در بلوار ورودی شهر امیریه دامغان رخ داد که منجر به مصدومیت رانندگان 2 خودرو شد.


وی اضافه کرد: پس از وقوع این حادثه نیروهای پلیس راه، آتش نشانی و اورژانس 115 به منطقه اعزام شدند و راننده مجروح 2 خودرو به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند.


سرهنگ میری با اشاره به اینکه علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، گفت : از ابتدای سال تا کنون چهار نفر در حوادث درون شهری دامغان جان خود را از دست دادند که بیشتر جان باختگان عابران پیاده و موتورسواران بودند که عابران با رعایت نکات ابتدایی مانند عبور از پل هوایی و پیاده روها و موتورسواران با استفاده از کلاه ایمنی می توانند از وقوع حادثه جلوگیری کنند.


میری تصریح کرد : هفته گذشته نیز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی پراید در محور دامغان- معلمان سه نفر کشته و یک نفر مجروح شد.


فرمانده انتظامی دامغان تصریح کرد: خستگی، بی‌توجهی راننده به جلو به جلو، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز از عوامل اصلی حوادث در جاده ها است.


انتهای پیام / ه


وقوع سانحه رانندگی در امیریه دامغان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.