بلاتکلیفی 12 ساعته تیم های شنا،شیرجه و واترپلو در فرودگاه

تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو برای حضور در مسابقات رده های سنی آسیا ازبکستان امروز به فرودگاه رفتند اما همچنان در فرودگاه سرگردان هستند.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان قرار بر این بود صبح امروز تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو عازم ازبکستان محل برگزاری مسابقات رده های سنی آسیا شوند. از چند روز قبل صحبت هایی درباره چگونگی سفر به ازبکستان در خبرها منتشر شد.

خبرها حاکی از آن بود که تیم های ملی بعد از پرواز به مشهد و سپس پرواز به دوشنبه تاجیکستان از آن جا با اتوبوس به محل برگزاری مسابقات می روند. بعد از انتشار این خبر سمیع زاده دبیر فدراسیون این موضوع را تائید کرد. بعد از ساعاتی خبری از سوی فدراسیون منتشر شد که سفر تیم های ملی را با اتوبوس تکذیب کرد و اعلام شد ورزشکاران با هواپیما به تاشکند می روند.

حال امروز خبر رسیده است ورزشکاران از صبح در فرودگاه حاضر شده اند اما به دلیل وجود ناهماهنگی هایی هنوز موفق نشده اند سفر خود را آغاز کرده اند. این در حالی است که مسابقات رده های سنی آسیا از فردا آغاز می شود.

یکی از ملی پوشان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: از صبح در فرودگاه منتظر هستیم اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. مسئولان فدراسیون چند ساعتی است در محل فرودگاه حاضر شده اند.

او ادامه داد: قرار است فردا صبح به صورت مستقیم به تاشکند پرواز کنیم.

قبل از این با توجه به تناقض گویی های مسئولان انتظار می رفت چنین بی نظمی دراعزام تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو رخ دهد.

 انتهای پیام/

 ناهماهنگی در اعزام تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.