مهاباد؛

صرف هزینه یک هزار و 200 میلیارد ریال برای ارتقا کیفیت شبکه برق آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: امسال یکهزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای ارتقا کیفیت شبکه توزیع برق در این استان هزینه می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، اکبر حسن بگلو در این خصوص اظهار کرد: این اعتبارات که از محل اعتبارات سرمایه ای شرکت توزیع برق تامین می شود برای اجرای طرح های ارتقاء کیفیت برق، افزایش سطح ولتاژ و کاهش تلفات و استاندارد سازی و بهسازی شبکه هزینه خواهد شد. صرف هزینه  یک هزار و 200 میلیارد ریال برای ارتقا کیفیت شبکه برق آذربایجان غربی
وی با تاکید بر اولویت اجرای طرح های کیفی سازی شبکه برق استان بیان کرد: با توجه به اینکه به برکت انقلاب اسلامی اکنون تمام شهر ها و 2 هزار و 871 روستای آذربایجان غربی برقدار شده، کیفی سازی خدمات و ارتقا سطح ولتاژ شبکه توزیع برق آذربایجان غربی در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه با تخصیص این اعتبار و اجرای طرح های کیفی سازی، صنعت برق آذربایجان غربی متحول می شود، اظهار کرد: امسال با اجرای طرح های افزایش کیفیت شبکه توزیع برق، میزان تلفات شبکه از 12.6 دهم درصد به 11 درصد کاهش می یابد.
وی ادامه داد: برای کیفی سازی شبکه برق 27 طرح با 240 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت امسال در استان آذربایجان غربی به بهره برداری رسید و این روند تا پایان امسال نیز ادامه می یابد.
وی افزود: اکنون تیم های کیفی سازی، شبکه برق تمام نقاط آذریجان غربی را رصد کرده و با شناسایی و بررسی نقاط ضعف به بهسازی و بازسازی کیفیت شبکه برق استان اقدام می کنند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در خصوص برق رسانی به حاشیه نشین های شهر های استان نیز گفت: در حال حاضر ساماندهی و جمع آوری برق های غیر مجاز طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/ع


برق رسانی به مناطق مختلف استان همزمان با ارتقاء سبکه برق رسانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.