دوربین آیفون 8 پیشرفت قابل توجهی نخواهد داشت

بر اساس گزارش هایی که اخیرا منتشر شده است، دوربین فیلمبرداری آیفون 8 نسبت به آیفون 7 پیشرفت چشمگیری نداشته است.

دوربین آیفون 8 پیشرفت قابل توجهی نخواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوربین عکسبرداری و فیلمبرداری همیشه یکی از مهمترین اجزاء یک گوشی هوشمند محسوب می‌شوند و سازندگان این گوشی ها همواره به این بخش توجه ویژه دارند تا با ارائه یک گوشی خوب و دوربینی قابل قبول رضایت را در مشتریان خود ایجاد کنند.

یکی از بزرگترین شرکت های ساخت گوشی هوشمند، شرکت اپل است که امسال قرار است نسل جدید آیفون خود یعنی گوشی آیفون 8 را عرضه کند. گوشی نسل قبل شرکت اپل یعنی آیفون 7 در بخش دوربین مجهر به یک سنسور 12 مگاپیکسلی بود، و بر اساس پیش بینی ها انتظار می‌رفت که شرکت اپل برای ساخت آیفون 8 تغییر بزرگی در بخش دوربین ایجاد کند.

اما بر اساس گزارش هایی که اخیرا منتشر شده است، گویا شرکت اپل در ساخت آیفون 8 از همان دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 7 استفاده کرده است و تقریبا هیچگونه تغییری در دوربین خود نداده است. این موضوع می‌تواند برای طرفداران شرکت اپل ناراحت کننده باشد اما شرکت اپل این قول را به کاربران خود داده است که در محصول جدید خود که در سال 2018 عرضه می‌شود از سنسور دوربین قوی تری بهره ببرد.

 

انتهای پیام/

دوربین آیفون 8 مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی است

برچسب ها: گوشی ، هوشمند ، جدید ، شرکت ، آیفون ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار