برپايی بيمارستان صحرايی در بخش سرشیو مريوان

بيمارستان صحرايي حاج احمد متوسليان با حضور نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان، فرمانده سپاه، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت شهرستان مریوان، بیمارستان صحرایی حاج احمد متوسلیان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم منطقه در روستای «ویله» شهر چناره آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان در مراسم افتتاحیه این بیمارستان،گفت: هدف از راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیماران در مناطق محروم، ارتقا توان نیروهای درمانی برای آمادگی در مواجهه با حوادث، بلایا و بحران‌ها و اشاعه فرهنگ بسیجی و جهادی است.

هوشیار سایه‌میری افزود: این بیمارستان صحرایی که با همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران، شبکه بهداشت و درمان مریوان و بسیج جامعه پزشکی شهرستان مریوان، در قالب اردوهای جهادی برگزار شده است، از هفته گذشته با غربالگری در روستاهای محروم این شهرستان آغاز شده و در روز جمعه خدمات تخصصی در این بیمارستان ارائه می‌شود.

به گفته وی، در این بیمارستان تیم‌هایی متشکل از متخصصین قلب، مغز و اعصاب، اطفال، زنان، رادیولوژی و دندانپزشکی به مردم محروم منطقه خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/م

آغازبه کار بيمارستان صحرايي در بخش سرشیو مريوان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.