طراحی آینه عقب هوشمند مجهز به دوربین + فیلم

طراحان و مهندسان صنعت خودروسازی، آینه عقب هوشمندی را طراحی و تولید کرده‌اند که به وسیله دوربینی که در آن تعبیه شده تصویر کاملی از فضای پشت سر را به راننده نشان می‌دهد.

آینه عقب هوشمند خودرو تولید شدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران : امروزه با پیشرفت تکنولوژی هر بار شاهد اتفاقات جالب و منحصر به‌فردی هستیم. انسان امروز برای دستیابی به آرامش و سهولت در انجام کارهایش از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کند. 

خودرو به عنوان یکی از اختراعات ویژه بشری، نقش مهمی در این پیشرفت و آرامش داشته است. این اختراع متقاضیان بیشماری دارد که همواره در حال افزایشند. اما خودرو در عین حال که بسیار مفید است مضرات خود را نیز دارد. کار با خودرور یا به عبارتی رانندگی، نیاز به هوشیاری زیادی دارد، چه بسا افرادی که در اثر بی‌احتیاطی و عدم مهارت کافی در استفاده از این اختراع متضرر شده و حتی جان خود را از دست داده‌اند. 

تلفات جانی و مادی رانندگی تا حدی بوده است که طراحان و مهندسان را بر آن داشته تا با حل برخی از مسائل از شدت آنها بکاهند. یکی از مشکلات افراد در این خصوص، ندیدن فضای کامل پشت سر خود در حین رانندگی است. مهندسان خودروسازی برای رفع این مشکل، آینه عقب هوشمندی را طراحی کرده‌اند که تا حدود زیادی این مشکل را حل کرده است. آنها در طراحی این آینه دوربینی قرار داده‌اند که قادر است با حرکت به سمت بالا و پایین تصویر کاملی را از جاده پشت سر به راننده نمایش دهد تا بتواند با تسلط بیشتری رانندگی کند. 

در ادامه ویدئویی از عملکرد این آینه‌های هوشمند ارائه شده است.

  
انتهای پیام/
  

آینه عقب هوشمند خودرو تولید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
عجبب
آخرین اخبار