محدودیت عیدانه پلیس راه مازندران

امروز هراز و چالوس یک‌طرفه می‌شود / ترافیک نیمه سنگین در دو جاده ارتباطی مازندران

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد با توجه به افزایش حجم بار بازگشت مسافران، جاده‌های چالوس و هراز به سمت جنوب امروز یک طرفه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد، پیش بینی می‌شود از صبح امروز بخشی از بار بازگشت سفر‌ها از استان‌های شمالی آغاز شود، با توجه به افزایش حجم بار بازگشت مسافران، جاده‌های چالوس و هراز به سمت جنوب یک طرفه می‌شود.

براساس این گزارش به دلیل بار ترافیکی در محور چالوس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روزشنبه تا یک بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

محور مرزن آباد به سمت کرج از ساعت ۱۷ یک طرفه می‌شود.

همچنین در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه می‌شود.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در محور چالوس محدوده مرزن آباد تا کناره کندوان به صورت نیمه سنیگن است.

ترافیک در محور هراز از حدفاصل وانا تا آبعلی نیمه سنگین و در دیگر مقاطع این محور ترافیک بصورت پرحجم گزارش شده است.


آمد وشد خودر‌وها در محور‌های سوادکوه، کیاسر و مبادی ورودی شهر‌های ساحلی عادی و روان در جریان است.


از لحاظ شرایط آب و هوایی در غرب مازندران شاهد بارش باران و مابقی استان مستعد بارندگی است.


محور شمشک به دیزین در استان البرز نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.


رئیس پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.


انتهای پیام/آ


اعمال ممنوعیت تردد در جاده هراز و چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.