تیم ملی و 8 بازی تدارکاتی پیش از جام جهانی

شاگردان کی روش پیش از آغاز رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، 8 دیدار دوستانه برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران که موفق شد با کسب 22 امتیاز به جام جهانی 2018 روسیه صعود کند، درحالی برنامه های آماده سازی خود را درحال اجرا است که شاگردان کی روش 8 بازی دوستانه برگزار می کنند.

تا کنون 2  دیدار ایران - توگو و روسیه قطعی شده است و به احتمال زیاد آفریقای جنوبی و بوسنی نیز دیگر حریفان ایران هستند.

تیم ملی با هدایت کی روش درصدد است تا از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند  و به همین دلیل فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزشی کشور درصدد کمک رسانی به اعضای تیم ملی هستند تا یوزهای ایرانی به مرحله دوم صعود کنند.

 بر همین اساس، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: قرار است در هفتم مهرماه پیش از دیدار برابر روسیه، با تیم ملی فوتبال توگو دیداری دوستانه داشته باشیم.با توجه به اینکه برخی از تیم‌های ملی در‌گیر‌و‌دار مقدماتی جام جهانی هستند نتوانستیم با هر تیمی مذاکره کنیم.


رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: به این دلیل با توگو بازی می‌کنیم که ممکن است یک کشور آفریقایی با ایران در جام جهانی هم‌گروه شود. ما یک بازی با توگو و یک بازی با روسیه در روسیه انجام می‌دهیم. برنامه ما این است که هشت بازی تدارکاتی داشته باشیم که دو تا از آنها قطعی شده است. ما با کی‌روش صحبت کردیم که برنامه‌اش را مکتوب بدهد تا به دنبال نقدینگی لازم برای برنامه‌های او برویم و بتوانیم نتایج خوبی در جام جهانی بگیریم.

انتهای پیام/

8 بازی تدارکاتی برای شاگردان کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار