آغاز جشنواره وبلاگ‌نویسی کنگره ملی 1300 شهید خط‌شکن فلاورجان

جشنواره وبلاگ‌نویسی کنگره ملی 1300 شهید خط‌شکن ازسوی ستاد کنگره ملی شهدای شهرستان فلاورجان هم‌زمان با عید سعید غدیر خم شروع به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مؤمنی  اظهار کرد: جشنواره وبلاگ‌نویسی کنگره ملی 1300 شهید خط شکن فلاورجان شامل موضوعاتی همچون نقش ناتوی فرهنگی و تأثیر آن در فضای مجازی در کم‌رنگ کردن دستاوردهای دفاع مقدس، چالش‌های فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی پس از جنگ تحمیلی و مصاحبه با جانبازان شیمیایی و خانواده‌های شهدای جنگ تحمیلی است.

وی افزود: از دیگر موضوعات این جشنواره وبلاگ‌نویسی می‌توان به دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، نقش رهبری و وحدت در طول 8 سال دفاع مقدس و ولایتمداری رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس، ارائه و تحلیل وصیت‌نامه‌های شهدا، تبیین نقش زنان در دوران دفاع مقدس و سبک زندگی شهدا اشاره کرد.

مسؤول روابط عمومی ستاد کنگره ملی 1300 شهید خط‌شکن شهرستان فلاورجان ادامه داد: موضوع ویژه این جشنواره وبلاگ نویسی معرفی شهدای شهرستان فلاورجان در قالب هر شهید یک وبلاگ است؛ در این جشنواره علاوه بر وبلاگ‌ها، کانال‌های شبکه‌های اجتماعی سروش و تلگرام با موضوع متناسب با جشنواره مجاز به شرکت هستند.

وی در پایان گفت: انعکاس گسترده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی یکی از اهداف این جشنواره سراسری بوده و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره جهت اطلاع از آئین‌نامه اجرایی و ثبت‌نام حداکثر تا پایان دی‌ماه به پایگاه اینترنتی کنگره شهدای شهرستان فلاورجان به نشانی http://tayyebin.ir/ مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.