سرمربی تیم اسکیت فری‌استایل:

اصفهان پایتخت اسکیت کشور است

سرمربی تیم اسکیت فری‌استایل گفت: بدنه تیم ملی فری‌استایل، رول بال و اسکیت سرعت را اصفهانی‌‌ها تشکیل می‌دهند و به واقع پایتخت اسکیت کشور هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احسان حبیب‌آبادی  اظهار کرد: سطح مسابقات نانجینگ چین بالا بود و تمام قهرمانان جهان در این رویداد شرکت داشتند.

وی افزود: تایوان، چین و ایتالیا با بهترین ورزشکارانشان اعزام شده بودند.

سرمربی تیم اسکیت فری‌استایل با بیان اینکه مسابقات برای نخستین‌بار در این سطح برگزار شد، یادآور شد: این رقابت‌ها به نام المپیک اسکیت نام‌گذاری شده است و سطح مسابقات بسیار بالا ارزیابی می‌شد.

دبیر هیأت اسکیت استان اصفهان با بیان اینکه از تمام کشورهای مطرح دنیا در این مسابقات شرکت کرده بودند، تصریح کرد: پیش‌بینی ما از نتیجه به دست آمده، کسب 5 مدال بود اما شرایط آب و هوایی و بارندگی به گونه‌ای بود که نتوانستیم در حد انتظار نتیجه بگیریم.

وی متذکر شد: اگر قرار بود به صورت تیمی کاپ اهدا شود، رتبه دوم را بین 27 تیم شرکت‌کننده کسب می‌کردیم.

حبیب‌آبادی ادامه داد: در این رقابت‌ها، تیم‌های مطرحی مدال نیاوردند و ایران و چین تایپه دو کشوری بودند که سه مدال گرفتند.

به گفته این مربی، فرانسه، ایتالیا، چین تایپه و چین حریفان اصلی ایران در این رشته هستند و آمریکا نیز فعالیت زیادی را در این رشته آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه بدنه تیم ملی فری‌استایل، رول بال و اسکیت سرعت را اصفهانی‌ها تشکیل می‌دهند، یادآور شد: هیأت اسکیت استان اصفهان، شعار «اصفهان پایتخت اسکیت ایران» را برگزیده که از این شعار استقبال خوبی شده است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات نانجینگ چین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.