همزمان با نخستین روز از دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی مریوان ۲۶ نمایش در پنج بخش بین المللی اجرا شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ ۲۶ نمایش در پنج بخش بین المللی، مرور، آزاد، آیینی سنتی و کودک و نوجوان در روز شنبه همزمان با نخستین روز از دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی مریوان اجرا شد.

نمایش های« آرایشگاه صلواتی» ازاصفهان به کارگردانی دلارام ترکی،  « پسر صیاد» از کرمانشاه  به کارگردانی دنیا فتحی  و«پهلوان ناپهلوان» از خمینی شهربه کارگردانی ابراهیم حاجی حیدری از نمایش های اجراشده در روز اول بودند.

نمایش های«فرار از زندان» از کرج ، « درخت زندگی» از آمل در ، «اکتشافات باستانی» از مریوان ، «دخترک کبریتی» از قروه ، «باغ رویاها» ازکشور  آذربایجان به کارگردانی امام حسن اف از دیگر نمایش های به اجرا درآمد در روز اول بودند.

از دیگر نمایش های اجراشده روز نخست جشنواره شامل نمایش «به جای ماهی» از عراق به کارگردانی هنرطاهر، نمایش «آیینه زندگی» از مریوان ، «دیوار» از سنندج، «درد روی خط حامل» از دهران ، «هجوم خیال» از اصفهان  و نمایش «پادشاه نظافت» از برزیل بود.

نمایش « اینجا مجهز به دوربین مدار بسته است» از اصفهان ، «ویروس» از تهران و «فرجام» از تهران ،نمایش تولیدی «لیلی و مجنون» از بروجرد ، « گیلدخت» از لاهیجان ، «نوروز بل» از لاهیجان و « موسسه کاریابی» از تهران از دیگر نمایش اجراشده بودند.

نمایش های «شانو» از سقز،« داد درد دارد» از سنندج،«در اعماق اقیانوس» ، «آخرین مرزهای اشتغال» از مریوان و «بوکس» از خرمشهر هم در روز نخست به اجرا درآمدند.

محوطه دریاچه زریوار، پارک شانو،استادیوم، پارک زریان، پارک شهروند، پارک کودک، شهر به رده ره شه از جمله محل های اجرای این نمایش ها در روز نخست بودند.

انتهای پیام/م

۲۶ نمایش در نخستین روز از جشنواره تئاترخیابانی مریوان اجراشد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.