ثبت نام 99 درصدی دانش آموزان بهاری در مدارس

مدیر آموزش و پرورش بهار از ثبت نام 99 درصدی دانش آموزان این شهرستان در مدارس خبر داد.

ثبت نام 99 درصدی دانش آموزان بهاری در مدارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعیدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان گفت: با توجه به این که در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، باید مهر ماه مطلوب و بانشاطی را در شهرستان بهار داشته باشیم.

 سعیدی ادامه داد: شعار ما احترام به معلم، بهبود کیفیت آموزش و تکریم اولیا و ارباب رجوع است که در عین کوتاهی عبارات مستلزم تلاش و پیگیری و مدیریت جامع است که امید است با همراهی و همدلی تمامی مجموعه بتوان اهداف ترسیم شده را با اتکال به خدا و بهره مندی از نیروهای خدوم و ارزشمند به نتیجه رساند.

  وی گفت: با تلاش کلیه عوامل در 3 سال گذشته در پروژه مهر رتبه عالی را کسب کرده ایم که باید با تلاش گسترده امسال نیز رتبه برتر استان را کسب نماییم.

یوسف سعیدی تصریح کرد: ثبت نام 99 درصد دانش آموزان شهرستان بهار انجام شده و در بحث سازماندهی نیروی انسانی نیز در دوره اول و دوم انجام شده است.

  وی خاطرنشان کرد: امسال 490 نفر از دانشگاه فرهنگیان ورودی خواهیم داشت و 19 نفر نیز از سایر مناطق ورودی شهرستان بهار خواهد بود که در بحث نیروی انسانی هم تا اول مهر کلاس بدون معلم نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ ش

ثبت نام 99 درصدی دانش آموزان بهاری در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.