بنن اخراج جیمز کومی را بزرگترین اشتباه در تاریخ معاصر دانست

استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید در مصاحبه‌ای تلویزیونی اخراج مدیر سابق اف‌بی‌آی را بزرگترین اشتباه در تاریخ سیاسی خواند.

بنن اخراج جیمز کومی را بزرگترین اشتباه در تاریخ معاصر دانستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، استیو بنن، استراتژیست ارشد برکنارشده کاخ سفید، می‌گوید اقدام ترامپ در اخراج کومی، بزرگترین اشتباه در «تاریخ سیاسی معاصر» بود.

او روز یکشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس گفت این موضوع صحت دارد که او اخراج جیمز کومی مدیر سابق اف‌بی‌آی را «بزرگترین اشتباه در تاریخ سیاسی» خوانده است.

استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید گفت: «ممکن است این موضع‌گیری حتی برای من مبالغه آمیز باشد، اما در عین حال ممکن است یک اشتباه تاریخی معاصر نیز باشد.»

بنن گفت: اگر ترامپ، کومی را اخراج نمی‌کرد، رئیس جمهور آمریکا با تحقیقاتی در ارتباط با مداخله احتمالی روسی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا مواجه نمی‌شد.

او با اشاره به رابرت مولر بازرس ویژه تحقیق درباره مداخله احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا، گفت: «فکر نمی‌کنم هیچ گونه تردیدی وجود داشته باشد که اگر کومی اخراج نمی‌شد، ما یک بازرس ویژه نمی‌داشتیم. در آن صورت، تحقیقات مولر در کار نبود.»

استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید خاطرنشان کرد بر این باور نیست که اخراج کومی سبب تغییر «منطق قانونی اف‌بی‌آی و به ویژه در ارتباط با انجام گرفتن یک تحقیق شده باشد.»

انتهای پیام/

بنن اخراج کومی را بزرگترین اشتباه در تاریخ معاصر توصیف کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار