تعطیلی 3 مرکز اقامتی در استان اردبیل

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: از ابتدای شهریورماه سال جاری سه مرکز اقامتی در استان تعطیل یا تعلیق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر تقی زاده، معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: به منظور بررسی روند فعالیت مراکز اقامتی و تفریحی از ابتدای شهریورماه ۶۳۲ بازدید انجام شده که ۲۷۹ مورد مربوط به بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی است.

وی افزود: در پی بازدیدهای صورت گرفته ۱۱ فقره تشویق صادر شده که هشت مورد مربوط به مراکز اقامتی است؛ در عین حال از ۶۱ مورد تذکر، ۵۸ مورد مربوط  و از ۱۸ مورد اخطار کتبی ۱۵ مورد مربوط به مراکز اقامتی است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل با اشاره به وصول ۱۰ شکایت از مراکز تفریحی، اقامتی و گردشگری اضافه کرد: شش شکایت از مراکز اقامتی واصل شده است.

تقی زاده میزان اسکان مسافران در بازه زمانی ذکر شده را ۴۳۲ هزار و ۱۹۲ نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۷۹ هزار و ۹۷۵ نفر با ۲۰ هزار و ۲۳۲ تخته چادر در چادرهای مسافرتی اسکان یافتند.

وی میزان اسکان در اقامتگاه‌های موقت را ۱۲۴ هزار و ۲۱۲ نفر عنوان و تأکید کرد: مابقی مسافران در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، خانه مسافرها و مدارس اسکان داشتند.

انتهای پیام/ح

اسکان بیش از 432 هزار نفر مسافر در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.