ناکامی کلاهبردار میلیاردی درتعقیب و گریز پلیس مازندران

کلاهبردار حرفه‌ای ۳۰ میلیارد ریالی با ۲۰۰ شاکی تحت تعقیب مراجع قضائی وانتظامی در شهرستان تنکابن شناسایی و دستگیر شد.

سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،گفت: در پی کسب خبر و گزارشی مبنی بر حضور زنی به نام ج. – پ. اهل استان اردبیل، دارای سابقه کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی کشور در شهرستان تنکابن، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: باانجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، رد متهمه در یکی از مناطق مسکونی شهر شناسایی شد و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.


فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: متهمه که با یک دستگاه خودروی سواری خارجی در سطح شهر تردد می‌کرد در اقدامی غافلگیرانه از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و دستگیر شد.


سردار میرفیضی، افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، این زن با وعده دورغین ارائه تسهیلات بانکی و فروش خودروی اقساطی از ۲۰۰ شهروند در استان اردبیل بیش از ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و در حال حاضر تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی است.


وی با بیان اینکه متهمه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد از مردم خواست: برای انجام معاملات، دریافت تسهیلات و استفاده از هرگونه امکانات و خدمات از طریق مراجع ذیصلاح اقدام کنند و هرگز به افرادی که خود را به عنوان نماینده و یا عامل شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی معرفی می‌کنند، اعتماد نکنند.


انتهای پیام/آ


دستگیری کلاهبردار میلیاردی در تنکابن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.