معاون وزیر بهداشت:

مراجعه بیماران بوشهری به دیگر استان‌ها کاهش یافته است

بوشهر - معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مراجعه بیماران بوشهری به دیگر استان‌ها کاهش یافته است، گفت: رضایت مردم بزرگترین دستاورد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

مراجعه بیماران بوشهری به دیگر استان‌ها کاهش یافته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا رئیسی پیش از ظهر دوشنبه در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: اگر دستاوردی وجود داشته و خدمتی در استان انجام شده توسط شخص نبوده بلکه کار‌ها به صورت تیمی انجام شده است که باید از بهورزان شاغل در خانه‌های بهداشت، پرستاران بیمارستان‌ها، پزشکان و تمامی پرسنل مجموعه دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تبریک به دکتر سعید کشمیری تصریح کرد: ایشان از نیرو‌های بسیار خوب و فعال در تمامی زمینه‌های علمی و پزشکی است که در همه سطوح مجموعه دانشگاه به انجام خدمت پرداخته و با تمام سختی‌های کار آشنا است.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کاری بسیار سخت است، زیرا باید در برخی موارد مدیریت بحران انجام داد به نحوی که پرداخت کارانه، حقوق اعضا هیئت علمی و کارکنان، ایجاد فضای تحصیلی و آموزشی برای دانشجویان، تعداد زیاد مراجعین، تعداد کم پزشک، پرستار و تخت از این جمله موارد است.

انتهای پیام /پ

مراجعه بیماران بوشهری به دیگر استان‌ها کاهش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.