جشنواره انگور برگزار می شود

سومین جشنواره انگور، گردشگری و بومگردی روستای حسن رباط از توابع شهر میمه، 23 و 24 شهریور امسال دراین روستا برگزار می ‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس شورای سیاستگذاری سومین جشنواره انگور حسن رباط در این ارتباط گفت: درسال نخست برگزاری جشنواره انگور با استقبال حدود پنج هزار نفری از جشنواره روبرو بودیم که این استقبال در دوره دوم به هفت هزار نفر افزایش یافت.

محمد امیری با بیان اینکه وجود مجموعه ای از ظرفیت‌های گردشگری در روستای حسن رباط مسئولان را نسبت به برگزاری جشنواره‌ای به منظور معرفی ظرفیت‌های روستا به همه مردم ایران مصمم ساخت، اضافه کرد: بر این اساس در تابستان سال 94 با توجه به خاص بودن محصول انگور این روستا جشنواره‌ای با عنوان انگور، بومگردی و گردشگری را در دستور کار قرار دادیم.

وی همکاری همه اهالی منطقه در برگزاری جشنواره انگور و بدون هیچ چشمداشت مالی را از مزیت‌ها و شاخص‌های اصلی برگزاری این رویداد عنوان کرد و گفت: برای برگزاری جشنواره انگور اعتباری تعریف نشده است و با حداقل اعتباری که از ردیف بودجه برنامه‌های فرهنگی روستا در دست داریم با حمایت شورای اسلامی و دهیاری روستا این جشنواره را با بهترین کیفیت اجرایی کرده‌ایم.

روستای حسن رباط که در جنوب و ابتدای دشت موته واقع شده، در طرح ساماندهی شهرستان برخوار و میمه شهرستان شاهین شهر و میمه به عنوان بخشی از شهرستان برخوار و میمه است.

 

انتهای پیام/م

 

سومین جشنواره انگور در روستای حسن رباط اصفهان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار