آغاز رقابت های حفظ موضوعی قرآن کریم در بخش خواهران

در نخستین روز از برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران، متسابقین رشته حفظ موضوعی در نوبت بعد از ظهر در حال رقابت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛چهلمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه در مجتمع شهید کاظمی ارومیه آغاز شده است.

رقابت‌های مرحله نیمه نهایی حفظ موضوعی قرآن کریم با حضور ۱۴ نفر در حسینیه ثارالله ارومیه در نوبت بعد از ظهر در حال برگزاری است.

مهدیه محمدزاده از آذربایجان شرقی، ثنا ربیعی زاده از تهران، اعظم قهرمان از چهارمحال‌وبختیاری، طیبه پاسبان از خراسان جنبوی، زینب آذرخشی از خراسان رضوی، زهرا منصوری از خوزستان، رویا دادپور از فارس، الهام حسنی از یزد، صدیقه شاکری از قم، سما تقی زاده از گیلان، نیره پناهی از لرستان، حکیمه یوسفی از مازندران، سمیه جعفری از همدان و فاطمه میر آقایی از هرمزگان در مرحله نیمه نهایی رشته حفظ موضوعی باهم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد ۵ نفر به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

مرحله نهایی رقابت‌های رشته حفظ موضوعی قرآن کریم نیز در ادامه مسابقات نیمه نهایی تا پایان امروز برگزار می‌شود.

گفتنی است، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران از امروز ۲۰ شهریورماه با رقابت ۴۰۰ متسابق در رشته‌های مختلف حفظ کل، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء، قرائت، ترتیل، مدیحه‌سرایی، دعاخوانی و معارف در مجتمع فرهنگی شهید کاظمی ارومیه آغاز شده و تا ۲۶ شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/م

رقابت های نخستین روز ازچهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران در رشته حفظ موضوعی آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.