پورکاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

جزئیات آزمون زبان وزارت بهداشت/ برگزاری الکترونیکی برای نخستین بار در کشور

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تشریح جزئیات آزمون زبان وزارت بهداشت از الکترونیکى برگزار شدن آن برای نخستین بار خبر داد.

محمد حسین پور کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به آغاز ثبت نام چهل و دومين آزمون زبان وزارت بهداشت ( MHLE ) از امروز ساعت ١٨ گفت: در دوره هاى قبلى اين آزمون كاغذى برگزار مى شد و داوطلبان به سوال ها در پاسخنامه پاسخ مى دادند.

وى در ادامه به برگزارى آزمون زبان وزارت بهداشت به صورت الكترونيك اشاره كرد و گفت: با ايجاد زيرساخت هاى لازم در مركز سنجش پزشكى وزارت بهداشت آزمون زبان ( MHLE ) براى نخستين بار به صورت الكترونيك در كشور برگزار مى شود.

پوركاظمى عنوان كرد: چهل و دومين آزمون زبان وزارت بهداشت ( MHLE ) در سه شهر تهران، اصفهان و تبريز به صورت الكترونيك در تاريخ ١٣ مهر برگزار مى شود.

رئيس سنجش آموزش پزشكى وزارت بهداشت گفت: داوطلبان مى توانند با مراجعه به سايت سنجش پزشكى به نشانى www.sanjeshp.ir در چهل و دومين آزمون زبان وزارت بهداشت ثبت نام كنند راهنما و نحوه چگونگى آزمون متعاقبا در سايت سنجش پزشكى اعلام مى شود.

وی يادآور شد: در چهل و دومین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت محدودیت ظرفیت ثبت نام به دلیل الکترونیکی برگزار شدن آزمون وجود دارد و برخلاف دوره های قبل ثبت نام در این دوره از آزمون با تکمیل ظرفیت پایان می پذیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار