پیگیری مطالبات کارگران توسط دادستان کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از ورود مدعی العموم به موضوع مطالبات کارگران سازمان آب در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در واکنش به تجمع چند روز قبل تعدادی از کارگران سازمان آب و فاضلاب استان کرمانشاه در مقابل استانداری در جهت طلب معوقات خود گفت: حمایت و صیانت از حقوق عمومی و پیگیری مطالبات مردم از جمله وظایفی است که بر دوش دستگاه قضایی گذاشته است.

وی گفت: پس از دریافت اخباری مبنی بر تجمع تعدادی از کارگران در مقابل استانداری در جهت مطالبه حق و حقوق خود و بازداشت دو نفر از آن‌ها توسط نیروی انتظامی، موضوع جهت رسیدگی و پیگیری در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه  بیان کرد: در خصوص این موضوع از نیروی انتظامی و سازمان آب استان استعلام گرفته شد بر اساس تحقیقات و بررسی‌ها مشخص شد علت تجمع نیز عدم پرداخت حقوق و مزایا و نیز پایین بودن حقوق و تهدید به اخراج بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: با پیگیری که از سوی نیروی انتظامی شد این مرجع اعلام کرد که هیچگونه بازداشتی در این تجمعات انجام نگرفته است.

صادقی در پایان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که انجام شد، مبلغ دو میلیارد و ششصد میلیون ریال از طرف سازمان آب و فاضلاب استان به حساب پیمانکاران در جهت پرداخت حق و حقوق این کارگران واریز شد.

 

انتهای پیام/ز

ورود مدعی العموم به موضوع مطالبات کارگران سازمان آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار