تهران میزبان مسابقات بین المللی پرورش اندام جام الماس

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری مرحله سوم مسابقات بین المللی پرورش اندام جام الماس خلیج فارس خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفت و گو با رادیو درباره رویدادهای اخیر در حوزه بدنسازی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام از ابتدای شهریور در آذربایجان غربی برگزار شد. نفرات برتر این رقابت ها به اردوی تیم ملی دعوت شدند. تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آبان عازم اسپانیا می شود. امیدواریم ورزشکاران کشورمان همانند سال گذشته از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

او افزود: 19 الی 21 مهر سومین دوره مسابقات بین المللی جام الماس خلیج فارس در تهران برگزار می شود. رئیس فدراسیون جهانی و رئیس کمیته داوران در فدراسیون جهانی مهمان ما خواهند بود. به قهرمان قهرمانان 4 کارت حرفه ای اهدا می شود. ضمن این که امسال فدراسیون جهانی کارتی با نام " الیت " برای قهرمانان جهان تهیه کرده است که به افزایش امتیاز ورزشکاران و جوایز نقدی منجر می شود و رنک جهانی آنان را افزایش می دهد.

پور علی فرد درباره وضعیت رشته پاورلیفتینگ تصریح کرد: انجام فعالیت های پاورلیفتینگ و یا همان حرکات فشاری غیر قانونی است و خارج از مسئولیت فدراسیون است. در صورت مشاهده این موارد با آن برخورد جدی خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطر نشان کرد: از همه کسانی که در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت دارند می خواهیم در چارچوب قوانین عمل کنند و فریب صحبت های بی اساس سودجویان را نخوردند.

 انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار