مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام :

خانواده‌های ایثارگران در ایلام مشکل اشتغال دارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: بیکاری و نبود زمینه اشتغال برای خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بزرگ‌ترین مشکل این نهاد انقلابی در استان است.

خانواده‌های ایثارگران در ایلام مشکل اشتغال دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به‌منظور حل مشکل اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر استان با مدیرعاملان چندین شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام دیدار کرد.

رستمیان در این دیدار احترام و تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را وظیفه همه مسئولان در تمامی رده‌ها دانست و گفت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران قشری ارزشمند برای مردم، نظام و انقلاب اسلامی هستند که خدمت به آنان برای همه مسئولان افتخاری بزرگ و توفیقی الهی است.

وی بابیان اینکه در استان ایلام به دنبال ایجاد و تأمین زیربناهای اشتغال هستیم، اظهار کرد: با حفظ اشتغال‌های موجود و رونق سرمایه‌گذاری در استان درصدد هستیم مشکلات مربوط به بیکاری جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ایثارگر را مرتفع سازیم.

سلیمان رستمیان ادامه داد: شهرک‌های صنعتی استان ظرفیت بالایی برای اشتغال دارند که باید با رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی و فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه راکد، از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده نماییم.

انتهای پیام/ د

حل مشکل اشتغال خانواده های شاهد و ایثارگر

برچسب ها: اشتغال ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.