مهلت ارسال مدارک باشگاه‌ها به بعد از بازگشت ملی‌پوشان والیبال موکول شد

بر اساس تصویب هیئت رئیسه فدراسیون والیبال به باشگاه‌هایی که بازیکنی در تیم ملی بزرگسالان دارند، فرصت بیشتری برای ارسال مدارک داده شد.

مهلت ارسال مدارک باشگاه‌ها به بعد از بازگشت ملی‌پوشان والیبال موکول شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نشست هیئت رئیسه فدراسیون والیبال عصر دیروز در دفتر محمدرضا داورزنی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره تصمیمات این نشست برای لیگ برتر والیبال مردان گفت: با توجه به اینکه تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان در ژاپن به سر می‌برد و برخی بازیکنان قرارداد خود را با باشگاه‌ها یا هیئت‌ها هنوز امضا و ثبت نکردند، هیات رئیسه مهلت چند روزه به این باشگاه‌ها برای ارسال مدارک و قرارداد‌ها داد.

منوچهر پورحسن تاکید کرد: بر این اساس آخرین فرصت سایر باشگاه ۲۵ شهریورماه و باشگاه‌های دارای بازیکن در تیم ملی بزرگسالان ۲۸ شهریورماه برای ارسال مدارک خواهد بود و روز ۲۹ شهریور قرعه کشی لیگ برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر تعداد تیم‌های تکمیل کننده مدارک تا آن زمان ۶ تیم شود، قرعه کشی برگزار خواهد شد. سایر شرایط هیچ تغییری نکرده است و به قوت خود باقی است.

وی تصریح کرد: بر این اساس ارائه مجوز فعالیت باشگاه، تسویه حساب با بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون، ارائه ضمانت نامه بانکی (چک – سفته) و واریز ورودی به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال از جمله شرایط حضور در لیگ برتر امسال است.

انتهای پیام/

 

نشست هیئت رئیسه فدراسیون والیبال برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار