تمرینات ملی‌پوشان جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک

اردونشینان تیم ملی جوجیتسو تمرینات آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.

تمرینات ملی‌پوشان جوجیتسو در آکادمی ملی المپیکبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، اعضای تیم ملی جوجیتسو اعزامی به پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنر‌های رزمی آسیا تمرینات خود را تا روز اعزام به این مسابقات در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.

تیم ملی جوجیتسو که به تازگی و با کسب ۱۹ مدال رنگارنگ در دو بخش آقایان و بانوان از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشته است، با ترکیبی هفت نفره متشکل از پنج آقا و دو خانم در بازی‌های داخل سالن و هنر‌های رزمی آسیا که میزبانی عشق آباد ترکمنستان برگزار می‌شود حضور خواهد یافت.

سوده کمندانی و نسیم محمدی در بخش بانوان و امیر حسین خادمیان، محمد منصوری داور، محسن حمیدی، مسعود جلیلوند و مسعود حسن زاده در بخش آقایان اردونشینان تیم ملی جوجیتسو را تشکیل می‌دهند.

تمرینات آماده سازی تیم ملی جوجیتسوی آقایان زیر نظر سید امیر خوشبین و بانوان این رشته ورزشی نیز زیر نظر آسیه هداوندخانی به تمرین می‌پردازند.

پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنر‌های رزمی آسیا از روز ۲۶ شهریور ماه به صورت رسمی آغاز می‌شود و تیم ایران با ۲۱۲ ورزشکار در ۱۸ رشته ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان در این بازی‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.