لحظه به لحظه با بورس:

فرابورس در ارتفاع ۹۴۳ هزار واحدی ایستاد

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات به پله ۹۴۳ هزار و ۴۰ واحد رسید.

شاخص در آغاز معاملات روی خوش دیدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۶۰.۳۳ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۴۰۲ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۶۰۸ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۰۰ میلیون ریال سهم طی ۹ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز پاکشو، وبملت، فایرا با روند نزولی و نماد فارس، آپ، فولاد، شپنا با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۲ واحد رشد به پله ۹۴۴ هزار و ۹۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۲۳۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۸ میلیون سهم طی ۲۸ هزار نوبت معاملاتی است.

رشد شاخص بورس در میانه معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۳۸.۱۰۱ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۴۷۰ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱ میلیارد ریال سهم طی ۳۴ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز پاکشو، وبملت با روند نزولی و نماد فارس، فولاد، کگل، شپنا، آپ با روند صعودی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات به پله ۹۴۳ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۸۰۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۲۴ میلیون سهم طی ۵۵ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۱۳.۱۰۰ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۴۶۹ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۷۵ میلیون ریال سهم طی ۴۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فارس، فولاد، شپنا، کگل، آپ، خساپا با روند صعودی و نماد پاکشو با روند صعودی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات به پله ۹۴۳ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۶۹ میلیون سهم طی ۶۴ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار