اینستاگردی؛

مقام معظم رهبری بر اتخاذ موضعی شجاعانه در مقابل جنایات میانمار تأکید کردند

رهبر انقلاب فاجعه میانمار را یک حادثه کم نظیر دانستند و از دولتهای مسلمان خواستند در مقابل این جنایت عملا وارد شوند.

انتقاد رهبری از سکوت دولتهای مسلمان در مقابل فاجعه میانمار/ رهبر انقلاب از دولتهای مسلمان خواستند در مورد فاجعه میانمار عملا وارد شوندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مقام معظم رهبری در جلسه درس خارج فقه امروز 21 شهریورماه با اشاره به فاجعه میانمار جمهوری اسلامی ایران را موظف به اتخاذ موضعی شجاعانه و صریح در مقابل این جنایت دانستند. 

رهبر انقلاب اسلامی در جلسه درس خارج فقه بیان داشتند فاجعه میانمار حقیقتا یک حادثه کم‌نظیر است. ایشان از سکوت مسلمانان و سران کشورهای اسلامی در مقابل این فاجعه انتقاد کردند و خطاب به آنها گفتند تعداد بیشماری از مسلمانان بی‌پناه در مقابل چشمان یک و نیم میلیارد مسلمان از خانه‌هاشان آواره و سوزانده می‌شوند. این اتفاق در مقابل چشمان  مجامع جهانیِ مدعی و دولتهای ریاکار دروغگوی مدعی حقوق بشر رخ می‌دهد اما کسی کاری نمی‌کند.

ایشان از دولت‌های مسلمان خواستند عملا وارد شوند و از هر طریق ممکن، اقتصای یا سیاسی به دولت میانمار فشار آورند تا به این جنایت خاتمه دهد. ایشان تصریح کردند جمهوری اسلامی این افتخار را باید حفظ کند که در مقابل ظلم سکوت نمی‌کند. 

بیانات رهبری در صفحه اینستاگرام منتسب به ایشان به این شرح درج شده است:

ساعتی پیش در ابتدای جلسه درس خارج فقه صورت گرفت:
بيانات مهم رهبر انقلاب اسلامی درباره فاجعه ميانمار
رهبرانقلاب: این مسأله‌ی حقیقتاً فاجعه‌آمیز میانمار حقیقتاً یک حادثه‌ی کم‌نظیر است. جلوی چشم کشورهای اسلامی، دولتهای اسلامی، جلوی چشم یک میلیارد و نیم مسلمان، جلوی چشم مجامع جهانیِ مدعی و دولتهای ریاکارِ دروغگویِ مدعیِ حقوق بشر، یک دولت بیرحمی جمع مردم بی‌پناه را می‌کشند، آتش می‌زنند، خانه‌هایشان را ویران می‌کنند، بیرون می‌کنند. حقیقتاً حادثه‌ی عجیبی است این و هیچ عکس‌العملِ به معنای واقعی کلمه هم مشاهده نمی‌شود.
راه چاره این است که دولتهای مسلمان عملاً وارد بشوند. نمی‌گوییم لشگرکشی کنند به آنجا، اما فشار سیاسی بیاورند، فشار اقتصادی بیاورند.... در مجامع جهانی علیه آنها فریاد بکشند.
جمهوری اسلامی این افتخار را برای خودش باید حفظ کند که علناً، صریحاً علیه ظلم حرف بزند، چه این ظلم در مناطق اشغال‌شده‌ی به وسیله‌ی صهیونیستها باشد، چه در کشور یمن و بمباران مردم یمن باشد، چه در بحرین باشد، چه در هر نقطه‌ی دیگری و چه در #میانمار.
باید نسبت به اینها جمهوری اسلامی #موضع_شجاعانه و صریح خودش را اتخاذ کند. ۹۶/۶/۲۱

 انتقاد رهبری از سکوت دولتهای مسلمان در مقابل فاجعه میانمار/ رهبر انقلاب از دولتهای مسلمان خواستند در مورد فاجعه میانمار عملا وارد شوند

انتهای پیام/

 بیانات جدید رهبری در خصوص فاجعه کم‌نظیر میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.