معاون سازمان تبلیغات اسلامی لرستان:

برگزاری همایش "طلایه‌داران تبلیغ" در لرستان

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: همایش"طلایه‌داران تبلیغ" در روزهای آینده در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت‌الاسلام غلامی، بابیان اینکه همایش "طلایه‌داران تبلیغ" در استان لرستان برگزار می‌شود گفت: همایش طلایه‌داران تبلیغ در همه شهرستان‌های استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را آشنایی و توجیه مبلغان اعزامی به اقصی نقاط استان لرستان در ماه محرم دانست و افزود: این همایش طی روزهای آینده در سطح استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه ظرفیت بزرگ روحانیون مبلغ بسیار حائز اهمیت است و این قشر همیشه در طول تاریخ نقش‌آفرین بوده‌اند عنوان کرد: در این همایش نکاتی از سوی سخنرانان برای تبلیغ بهتر احکام دین در ایام محرم مطرح خواهد شد.

این مسئول در ادامه گفت: در این همایش به موضوعاتی ازجمله مطالبات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، تبیین فلسفه قیام عاشورا، ایجاد رفاقت در عین رقابت برای جوانان، دانشجویان، دانش‌پژوهان و ایجاد امید در بین جوانان پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/د

همایش "طلایه‌داران تبلیغ" در لرستان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.