انتخاب 2 نفر از میان 5 کاندیدای شهرداری تبریز

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: با بررسی و ارزیابی پنج گزینه شهرداری تبریز، در نهایت دو گزینه نهایی انتخاب خواهند شد که باید این دو نفر با حضور در صحن شورا برنامه‌های جامع خود را ارائه دهند و حتما اعضای شورا نیز پرسش و پاسخ خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛کریم صادق‌زاده سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: جلسه ۲۱ شهریورماه شورای شهر فوق‌العاده بوده و از ساعت ۱۸ عصر شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جلسه صرفاً کارگاه آموزشی در زمینه مسائل شهری، ماده ۱۰۰ و مسائلی از این قبیل است، ادامه داد: در دستور کار این جلسه هیچ‌گونه موضوع انتخاب شهردار وجود نداشته و با توجه به اینکه جلسه کارگاه آموزشی است علنی بودن و یا نبودن جلسه اهمیتی ندارد.

سخنگوی شورای شهر تبریز اذعان داشت: شهر تبریز یک شهر بزرگی است که نیاز به فردی توانمند برای شهرداری دارد و از این رو اعضای شورا خواستار اجماع آراء برای انتخاب شهردار هستند نه اینکه شهردار را با ۷ یا ۸ رای انتخاب کنند.

وی با تاکید به اینکه در حال حاضر روی پنج گزینه منتخب پست شهرداری تمرکز شده که همگی با شاخص‌های ۲۷ گانه ارزیابی می‌شوند، افزود: در صورت عدم رسیدن به یک نتیجه مطلوب از بین افراد منتخب قطعاً گزینه‌های دیگر نیز مطرح خواهد شد.

صادق‌زاده متذکر شد: در حال حاضر دو ماه و ۱۰ روز فرصت برای انتخاب شهردار داریم که با بررسی دقیق و منطبق با شاخص‌ها روی پنج گزینه ارزیابی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تاکید اصلی روی اجماع آراء و البته نظر نهایی اعضای ۱۳ نفره شوراست تا بتوان خروجی مطلوبی داشته باشیم.

عضو شورای شهر تبریزگفت: اعضای ۱۳ نفره شورای شهر تبریز نماینده ۲ میلیون جمعیت این شهر بوده و رسیدگی به موضوعات ۱۰ منطقه شهرداری را بر عهده دارند و باید فردی انتخاب شود که بتواند جوابگوی نیازهای کلان‌شهر تبریز باشد.

وی یادآور شد: با بررسی و ارزیابی پنج گزینه در نهایت دو گزینه نهایی انتخاب خواهند شد که باید این دو فرد با حضور در صحن شورا برنامه‌های جامع خود را ارائه دهند و حتما اعضای شورا نیز پرسش و پاسخ خواهند داشت.

صادق‌زاده با اشاره به ایجاد همدلی، وحدت رویه و هم‌زبانی در بین اعضای شورای جدید تبریز برای خدمت‌رسانی به مردم ابراز کرد: در حال حاضر برای بررسی و انتخاب شهردار در ریل مناسبی قرار گرفته‌ایم و با انتخاب عامه‌پسند این وظیفه را نیز به سرانجام خواهیم رساند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری جلسه  فوق العاده شورای شهرتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.