حسینی‌کیا در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

حضور وزیر صنعت و معدن در جلسه کمیسیون صنایع/بررسی مشکلات حوزه صنعت در این جلسه

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع گفت: در جلسه اعضای کمیسیون با شریعتمداری مشکلات و خلأهای حوزه صنعت بررسی شد.

//حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حضور شریعتمداری وزیر صنعت و معدن در جلسه روز گذشته این کمیسیون گفت: گزینه‌های بسیاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا شتاب بیشتری در حوزه صنعت به ویژه معدن بوجود بیاید.

وی افزود: چاره‌اندیشی برای استفاده از نیروهای جوان در زیر مجموعه وزارت صنعت و معدن یکی دیگر از درخواست‌های نمایندگان در این نشست بود.

نماینده مردم سنقر با بیان اینکه تعیین مشوق‌های خوب در حوزه صنایع صادرات محور یکی از اقدامات برای کمک به این حوزه است، تصریح کرد: تنها راه کمک و نجات صنعت کشور صادرات محوری است لذا قرار شد یک بسته مناسب در این حوزه طراحی شود.

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید براینکه خلأ‌های قانونی در حوزه صنعت باید بررسی شود، بیان داشت: قرار است، کمیسیون صنایع مجلس با همراهی این وزارتخانه این خلأ‌ها را شناسایی و رفع کند.

حسینی‌کیا همچنین با اشاره به مخالفت این کمیسیون در قبال تفکیک وزارت صنعت و معدن گفت: اعضای کمیسیون صنایع معتقدند امروز روال کاری این وزارتخانه تثبیت شده و در صورت ورود به فاز تفکیک، زمان را برای پیشرفت صنعت از دست خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست درباره بحث خودرو به صورت جدی وارد نشدیم و قرار شد در جلسات بعدی این موضوع مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار