تاج: پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال پرداخت شد/ بلیت فروشی به سرخابی‌ها واگذار می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بلیت فروشی الکترونیکی به باشگاه‌ها واگذار می‌شود و سازمان لیگ هم سهم خود را دریافت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج در حاشیه نشست عالی فعالیت های المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای بیان کرد: تعامل خوبی بین مجموعه ورزش کشور با وزارت آموزش و پروش وجود دارد. اکنون که با شما صحبت می کنم مسابقات دانش آموزی در شیراز با حضور هشت کشور برگزار می شود و سعی کرده ایم با این اقدام برای تیم های ملی پشتوانه سازی کنیم. همواره ارتباط مناسبی با وزارت آموزش و پرورش به عنوان ارکان اصلی سازندگی و استعداد پروری وجود دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد برگزاری نشست با مدیران عامل 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس درباره بلیت فروشی الکترونیکی گفت: برخلاف آنچه در رسانه ها مطرح شد نشست خوبی با مدیران پرسپولیس و استقلال داشتیم و قرار شد بلیت فروشی به باشگاه ها واگذار شود و سازمان لیگ هم بدون ورود به این امر سهم خودش را دریافت کند.

تاج درمورد دیدارهای  دوستانه تیم ملی ایران گفت: ایران به عنوان اولین تیم آسیا به جام جهانی صعود کرد و هیچ کشوری در سطح قاره مانند ما نتوانست 2 بازی دوستانه در روزهای فیفادی برگزار کند. با توجه به اینکه احتمال دارد ایران در جام جهانی به مصاف حریفی از آفریقا برود، طبق تشخیص کی روش برنامه بازی دوستانه با توگو را هماهنگ کردیم و قرار است هزینه های این تیم را پرداخت کنیم. توگو تیم خوبی است که بازیکنان لژیونر زیادی دارد. البته فدراسیون فوتبال روسیه هزینه برگزاری دیدار دوستانه با ایران را در این کشور می دهد. در کل برای آماده سازی تیم ملی پیش از جام جهانی هشت بازی دوستانه پیش بینی کردیم.

او درباره واگذاری باشگاه نفت به مالک جدید بیان کرد: این موضوع ارتباطی به فدراسیون فوتبال ندارد اما رضا گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان تهران به ما اعلام کرد با توجه به اینکه مالک قبلی نتوانست به تعهداتش عمل کند، امتیاز نفت به طلاییه وگذار شد.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد پرداخت پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: به جز بازی با سوریه پاداش تمام بازی ها را به ملی پوشان فوتبال پرداخت کردیم. البته پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی باقی مانده است که به زودی آن را هم پرداخت می کنیم. بدهی به ملی پوشان فوتبال نداریم.

تاج درباره اعتراض بازیکنان تیم ملی فوتسال به دریافت نکردن پاداش کسب رتبه سوم جام جهانی و تبعیض بین آن ها و فوتبالیست ها گفت: بین ملی پوشان این 2 رشته تبعیض وجود ندارد.10 میلیون به بازیکنان فوتسال پاداش دادیم. البته قرار است 15 میلیون تومان دیگر هم به آن ها پرداخت کنیم. مطرح شدن این موضوع که پاداش فوتسالیست ها یک سکه طلا بوده است، درست نیست.

او درمورد حذف تیم های لیگ برتری از جام حذفی اظهار داشت: این امر باید ریشه یابی شود و باید شرایطی را به کار گیریم تا جام حذفی هم مانند لیگ برتر به بهترین شکل برگزار شود.

انتهای پیام/

اظهارات تاج درباره پرداخت پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال و فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار