مدیر امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات;

اجرای بیش از 100 پروژه عمرانی بازسازی عتبات عالیات در عراق

تاکنون ۱۵۰ پروژه عمرانی در کشور عراق با هدف بازسازی عتبات عالیات اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس قطب الدین مدیر امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در گردهمایی مسئولان دفاتر و جذب مشارکت‌های مردمی ستادهای عتبات عالیات شهرستان‌های استان سمنان گفت : تاکنون در ۳۱ استان کشور دفاتر ستاد بازسازی عتبات و عالیات ایجاد شد و باید کوشید با برقراری تعامل و همکاری و ارائه راهکارهای لازم بتوانیم در جذب کمک های مردمی بیشتر تلاش کنیم تا این موضوع به یک فرهنگ تبدیل شود.

 

وی درباره ماحصل انجام فعالیت ها در مراکز استان ها و با اشاره به اینکه ۵۰ درصد کمک های ستاد بازسازی عتبات عالیات برای امر توسعه حرمین استفاده می شود، گفت: تاکنون ۱۵۰ پروژه عمرانی در کشور عراق با هدف بازسازی عتبات عالیات اجرا شده است.

 

مدیر امور استان های ستاد بازسازی عتبات عالیات با تاکید بر اینکه هنر ستاد باید به سمت جلب اعتماد مردم سوق داده و نقش مسئولان نیز در راستای جذب مشارکت های مردمی پررنگ شود، تصریح کرد: بحث امانت داری در ستادهای بازسازی عتبات عالیات باید تقویت شود.

 

رمضانعلی حلوایی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده از سوی این ستاد گفت : تاکنون پرونده ۱۳ موکب برای استان تشکیل و برای آخر مجوز به مرکز ارسال شد.

 

 وی اضافه کرد: در طی یک‌سال گذشته نزدیک به یک میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی از مردم استان سمنان با هدف بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی و نجف اشرف جمع آوری شده است.

 

وی میزان کمک های جمع آوری شده در ایام اربعین سال گذشته از سوی مردم را سه میلیارد تومان بیان کرد و گفت: در طی پنج ماهه نخست سال‌جاری ۲۶۰ نفر نیروی انسانی متخصص و ماهر و کارگر ساده از استان در بخش های مختلف با هدف کمک به بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی و نجف اشرف اعزام شدند.


انتهای پیام / ه


راه اندازی 31 دفتر ستاد عتبات عالیات در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار