فرماندار آران و بیدگل:

لزوم ورود بخش خصوصی در ارائه خدمات آموزشی و پشتیبانی به بیماران دیابتی احساس می شود

فرماندار آران و بیدگل گفت: در حال حاضر لزوم ورود بخش خصوصی به عنوان مکمل در ارائه خدمات آموزشی و پشتیبانی به بیماران دیابتی در قالب انجمن دیابت شهرستان بیش از بیش احساس می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امروز، در کارگروه بهداشت و سلامت آران و بیدگل که با حضور اعضای انجمن دیابت ایران در محل سالن ۴ دی فرمانداری تشکیل شد بر ضرورت تشکیل انجمن دیابت در این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: آموزش و پیشگیری از مهمترین اهداف در جلوگیری از ابتلا به این بیماری است.

معینی نژاد تصریح کرد: در حال حاضر لزوم ورود بخش خصوصی به عنوان مکمل در ارائه خدمات آموزشی و پشتیبانی به بیماران دیابتی در قالب  انجمن دیابت شهرستان بیش از بیش احساس می شود.

فرماندار آران و بیدگل نهضت اطلاع رسانی دیابت را نیازمند مشارکت طیف های مردمی و سایر بخش های مرتبط دولتی و رسانه ها دانست و تاکید کرد: با توجه به محدودیت امکانات و اعتبارات در حوزه دولتی، جدیت در تشکیل انجمن حمایت از این بیماران ضروری است.

وی اضافه کرد: تشکیل انجمن مردم نهاد و تمرکز امکانات حوزه غیردولتی برای گسترش آموزش، پیشگیری، غربالگری و هدایت و مشاوره درمانی، راهکاری برای مقابله با این بیماری خاموش و پر هزینه است.

معینی نژاد بیان داشت: مشارکت عمومی آحاد مردم برای مقابله با بیماری دیابت حساسیت و کیفیت خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی را ارتقا می دهد.

 

انتهای پیام/م

 

 

۶ هزار نفر از جمعیت آران و بیدگل به دیابت مبتلا هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.