بطجایی خبر داد:

تصویب آیین نامه جدید اردو‌های دانش آموزی تا اوایل مهر ماه

وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین‌نامه جدید اردوهای دانش‌آموزی و ضریب ایمنی بالا تا اوایل مهر ماه تصویب خواهد شد.

تصویب آیین نامه جدید اردو‌های دانش آموزی تا اوایل مهر ماهسید محمد بطحایی‌ وزیر آموزش و  پرورش در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت پیگیری حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی عنوان کرد: بعد از اتفاقی که برای دانش‌آموزان هرمزگانی در شهرستان داراب افتاد، بازنگری اردوها را در دستور کار قرار دادیم تا ضریب ایمنی برای اردوهای دانش‌آموزی افزایش یابد.

وی افزود: جلسات خوبی با کمیسیون‌های مجلس در زمینه اردوهای دانش‌آموزی برگزار کردیم و امروز نیز جلسه‌ای در دادستانی برگزار شد تا ابعاد مختلف حادثه واژگونی اتوبوس در هرمزگان بررسی شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بازنگری اردوها در جریان است و تا اوایل مهر ماه آن را در شورای عالی به تصویب خواهیم رساند و در آیین‌نامه جدید پیش‌بینی شده تا مواردی‌ که ضریب ایمنی را کاهش می‌دهد برطرف شود.

همه دانش آموزانی که در اردوی هرمزگان شرکت کردند رضایت‌نامه والدین داشتند

بطحایی در خصوص وضعیت رضایت‌نامه برای اردوهای دانش‌آموزان بیان کرد: طبق آخرین بررسی‌ها همه دانش آموزانی که در اردوی هرمزگان شرکت کردند رضایت‌نامه والدین داشتند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و برای رفع هرگونه شبه‌ای، گروهی متشکل از مسئول حراست و بازرسی وزارت آموزش و پرورش بررسی‌های لازم را در خصوص رضایت‌نامه اردو دانش آموزان هرمزگانی انجام می دهند که گزارش آن تا هفته‌ آینده آماده خواهد شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار