والیبال قهرمانان بزرگ جهان – ژاپن

ایران – آمریکا؛ دومین گام بلندقامتان، دیداری همیشه جذاب

تیم ملی والیبال ایران دومین دیدار خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی بزرگ جهان را مقابل آمریکا برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانان بزرگ جهان فردا وارد دومین روز خواهد شد. در این روز از رقابت‌ها تیم ملی والیبال ایران باید دومین دیدار خود را مقابل تیم ملی والیبال آمریكا برگزار كند.

نبرد ایران و آمریكا همیشه از جدال‌های جذاب والیبال جهان به شمار می‌رود و این‌بار نیز همگان در انتظار برگزاری یك مسابقه حساس و دیدنی خواهند بود.

شاگردان كولاكوویچ در شرایطی مقابل یاران جان اسپرو به میدان می‌رود كه هر دو تیم موفق شدند روز نخست را با پیروزی پشت سر بگذارند و این موضوع قطعا جذابیت مسابقه را دو چندان خواهد كرد.

آمریكا در روز نخست ژاپن میزبان را 3 بر صفر شكست داد و ایران مقابل ایتالیا با حساب 3 بر 2 به پیروزی رسید.

جان اسپروا، سرمربی تیم ملی والیبال امریكا دیدار با ایران را هیجان انگیز می‌نامد و معتقد است شناخت خوبی از تیم ایران دارد:‌ » می‌دانم که ایران تیم قدرتمندی است. قبل از این چندین بار به مصاف ایران رفتیم. احساس می‌کنم تیم ایران را به خوبی می‌شناسم. خیلی از بازیكنان ایران خوشم می‌آید. تیم ایران را دوست دارم و بازی برابر آن‌ها هیجان انگیز است. تیم ایران یکی از رقبای خوب آمریکا به شمار می‌آید. در لیگ جهانی با ایران بازی کردیم. مطمئن هستم که فردا بهتر از لیگ جهانی بازی خواهند کرد. اطمینان دارم که با آمادگی کامل به میدان می‌آیند.»

دیدار دو تیم ایران و آمریكا فردا از ساعت 11:10 برگزار خواهد شد و دو تیم ایران و امریكا برای كسب دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها مقابل هم صف‌آرایی می‌كنند.

انتهای پیام/

آمریكا دومین حریف والیبال ایران در قهرمانی بزرگ قاره‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار