اصفهان با حدود 23 هزار شهید میزبان حضور پیرغلامان حسینی است

دبیر استانی پانزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی گفت:استان ما با حدود 23 هزار شهید میزبان حضور پیرغلامان حسینی است که سعی ما بر این بوده تا همه شرایط لازم به خوبی فراهم شود.

استان اصفهان با حدود 23 هزار شهید میزبان حضور پیرغلامان حسینی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین سیستانی عصر امروز در آیین تجدید میثاق پیرغلامان و خادمان حسینی با شهدا در گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: امیدواریم در استان اصفهان میزبان مناسبی باشیم اصفهان شهر شهیدان و و رزمندگانی است که با الهام از خون امام حسین (ع) پیشتاز بوده‌اند و گوش به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در همه جبهه‌ها حضور داشته‌اند، به برکت خون شهدا امنیت و آرامش کشور در بهترین شرایط قرار دارد.

وی افزود: خوشبختانه برای اجلاس همه برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته تا پیرغلامان بتوانند در استان اصفهان حضور یابند، استان ما با حدود 23 هزار شهید میزبان حضور پیرغلامان حسینی است که سعی ما بر این بوده تا همه شرایط لازم به خوبی فراهم شود.

دبیر استانی پانزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی تصریح کرد: از مردم اصفهان دعوت می‌کنم تا روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه در میدان امام حضور پیدا کنند، امیدوارم در ماه محرم شاهد برنامه های خوب و ارزشمندی باشیم که همه بتوانند از آن استفاده کنند، به همه مهمانان داخلی و خارجی خوش آمد می‌گویم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی گرجی استاد حوزه و دانشگاه نیز در این آیین بیان کرد: علامه مجلسی که افتخار شیعه هستند فرمودند که "270 بار در شبانه روز خدا را شکر بگویید اما مراقب باشید در کنار این شکرگذاری مغرور نشوید، مراقب باشید افت بزرگ این راه که غرور است سراغ کسی نیاید و نباید فکر کنیم چون مداح یا منبری هستیم از دیگران بهتر هستیم".

وی افزود: برای امام حسین(ع) باید سر داد و ما به عنوان خادم ایشان کاری نکرده ایم، امروز وحدت شما در سراسر کشور می‌تواند منشا برکات بسیار باشد.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: ممکن است خیلی‌ها از طبقات مختلف و جناح‌ها به شما نزدیک شوند اما شما باید مراقب باشید که خود را خرج هیچ چیزی جز خدمت آستان مقدس ائمه نکنید.

گرجی تصریح کرد: شما امروز در چشم مایید و مردم شما را دوست دارند، به‌زودی در محرم جوانان همچون سیل در پای منبر شما حضور پیدا می‌کنند و باید از این فرصت طلایی به‌خوبی استفاده کنید.

 

انتهای پیام/م

 

اصفهان آماده میزبانی شایسته از پیرغلامان و خادمان حسینی ایران و جهان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.