فرمانده انتظامی چادگان خبر داد

رفع توقیف وسایل نقلیه و موتورسیکلت‌ها در هفته ناجا در صورت نداشتن منع قانونی

فرمانده انتظامی چادگان از رفع توقیف وسایل نقلیه و موتورسیکلت‌هایی که منع قانونی نداشته باشند در هفته ناجا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سهراب قره‌قانی امروز در جلسه شورای ترافیک چادگان که در ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خیابان خرمشهر در شهر چادگان، پیچ محله سمندگان و سه راهی علی‌آباد در بخش مرکزی از نقاط حادثه‌خیز است که در آن‌ها شاهد تصادفات جاده‌ای و شهری هستیم که انتظار داریم برای بازسازی این مسیرها اقدام شود تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی افزود: در هفته ناجا رفع توقیف وسایل نقلیه و موتور را داریم که وسایلی که منع قانونی نداشته باشند را آزاد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی چادگان عنوان کرد: کلاس‌های آموزشی با همکاری راهور شهرستان برای کشاورزان برگزار شده و آموزش‌های لازم در راستای استفاده صحیح از تراکتور در سطح شهر و همچنین استفاده از کلاه ایمنی ارائه شد که کشاورزان هم همکاری خوبی با پلیس راهور داشتند.

مهدی اسدپور نیز در این جلسه داشت: شهرستان چادگان یکی از نقاط گردشگری استان اصفهان است که در فصل تابستان و ایام تعطیلات پذیرای مسافران و گردشگران استانی و کشوری است که باید نسبت به مسأله ترافیک جاده‌ای و شهری چاره‌ای اندیشید.

وی به دو بانده شدن جاده اصفهان چادگان و شهر روزه به چادگان نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به بار ترافیکی محور چادگان به اصفهان در پایان هر هفته و همچنین مسیر داران به چادگان می‌طلبد ادارات و دستگاه‌های متولی با هماهنگی ادارات ذی‌ربط  اقدام کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

فرماندار چادگان ادامه داد: ساختمان پارک‌سوار شهرستان چادگان در حال اجرا است که با راه‌اندازی این پارک‌سوار خودروهای مسافربری شهری و روستایی در شهرستان ساماندهی می‌شوند.

وی به بازخوانی مصوبات جلسه گذشته پرداخت و گفت: بر اساس دستور جلسه هر یک از دستگاه‌ها بنابر مسؤولیتی که به آنان محول شده است، باید گزارشی پیرامون اقدامات صورت پذیرفته و ارائه راه کار و خروجی آن منعکس کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

علیرضا محمدیان هم در این جلسه عنوان کرد: نبود تابلوهای سبقت ممنوع، دور زدن و خیابان یک طرفه مشکلاتی را برای مسافران ایجاد می‌کند که باید نسبت به نصب این تابلوها اقدام کرد.

رئیس اداره راهداری چادگان گفت: این اداره در راستای همکاری با شهرداری، پلیس راهور و نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد تا با همکاری و هماهنگی نسبت به رفع ترافیک و احداث پارک‌سوار در شهرستان اقدام شود.

در این جلسه مرتضی میلائی‌نژاد رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر چادگان بیان داشت: شورای اسلامی شهر چادگان در راستای زیباسازی شهر، طرح ترافیک، رنگ‌آموزی جداول، خط‌کشی خیابان‌ها و همچنین احداث پارک‌سوار همکاری‌های لازم را انجام خواهد داد.

در ادامه نیز اعضای شورای ترافیک به بیان نکات مورد نظر پرداختند و پس از بحث و تبادل‌نظر کارشناسی تصمیماتی اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.