با رای اعضای مجمع انتخاباتی هیات کاراته؛

انتخاب رئیس هیات کاراته فارس

رئیس هیات کاراته فارس از سوی مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: در مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان فارس که در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، مسعود زیگلری با بدست آوردن ۱۰ رای از مجموع ۱۸ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات کاراته استان فارس برای مدت ۴ سال برگزیده شد.

بر این اساس، در این مجمع پیش از سخنان مدیر کل ورزش و جوانان فارس و رئیس فدراسیون، سید اسلام موسوی فرآیند برگزاری مجمع را بر اساس اسناسنامه هیات‌های ورزشی بیان کرد و افزود: برگزاری مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان بر اساس آئین نامه هیات‌های ورزشی انجام شده است و با طی مراحل قانونی امروز این مجمع برای انتخاب رئیس هیات استان تشکیل شده است.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، این مجمع ۶ کاندید داشت که علیرضا برزگر، محمد رضا برزگر و علی حاجی زاده پیش از برگزاری انتخابات انصراف خود را اعلام کردند و انتخابات با حضور مسعود زیگلری، محمد جواد شلتوک کار و خسرو فروغان برگزار شد.

این گزارش حاکی است، در پایان مسعود زیگلری با ۱۰ رای به عنوان رئیس هیات کاراته فارس انتخاب شد، مجمد جواد شلتوک کار ۸ رای بدست آورد و خسرو فروغان هیچ رایی را از مجمع کسب نکرد.

انتهای پیام/ن

مسعود زیگلری رئیس هیات کاراته فارس شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار