13 مصدوم در حادثه دیشب در اسدآباد

برخورد یک دستگاه بارکش خاور ،چهار دستگاه سواری و سه دستگاه موتور سیکلت در شب گذشته 13 مصدوم بر جا گذاشت.

10 مجروح حاصل نقص فنی کامیونت حامل مواد منفجره در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ افشاری ،فرماندار اسدآباد گفت:این حادثه 13 نفر مصدوم بر جاگذاشت که سه نفر سرپایی مداوا و یک نفر به بیمارستان بعثت همدان اعزام و 9 نفر هم در بیمارستان قائم بستری و تحت مراقبت و درمان می باشند.

وی از کندی پیشرفت کنار گذر انتقاد کرد و گفت: کار احداث کنار گذر اسدآباد از سال 89 آغاز شد و طبق قرارداد باید 30 ماهه به هره برداری می رسید که بعد از گذشت هفت سال هنوز به اتمام نرسیده است.

افشاری تکمیل و راه اندازی کنار گذر را یکی از مهمترین مطالبات مردم اسدآباد عنوان کرد و تاکید کرد: وضعیت ترافیکی اسدآباد بسیار سنگین است و این شهر گنجایش تردد کامیون های سنگین عبوری به غرب کشور را ندارد .

وی افزود: از آنجا که این طرح جز طرحهای سفر ریاست جمهوری و ملی است امیدواریم وزارت راه و شهرسازی نسبت به تامین اعتبارات لازم و تکمیل این طرح تا پایان سال مالی جاری اقدام کند.

بسطامی رییس فوریت های پزشکی اسدآباد هم در گفتگویی میدان سید جمال الدین اسدآباد را نقطه حادثه خیز در چند سال اخیر دانست و گفت: از ابتدای سال تاکنون 47 مورد تصادف از پارک جنگلی به سمت میدان سید جمال الدین و میدان آزادگان رخ داده است.

انتهای پیام/ ش.و

13 مصدوم در حادثه دیشب در اسدآباد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.