ملی پوش کامپوند :

کار سختی برای قهرمانی در مسابقات مکزیک داریم

اسماعیل عبادی گفت : تیم کامپوند برای تکرار مقام قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان مکزیک راه سختی در پیش دارد.

کار سختی برای قهرمانی در مسابقات مکزیک داریماسماعیل عبادی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسابقات قهرمانی جهان کامپوند به میزبانی مکزیک بیان کرد :مسابقات قهرمانی جهانی تیراندازی با کمان هر 2 سال یک بار برگزار می شود که دوره گذشته به میزبانی دانمارک بود و تیم ایران به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کرد و این دوره مکزیک میزبان این مسابقات است که به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود :مسابقه سختی در پیش داریم چون برترین کمانداران جهان در این رویداد شرکت می کنند و نسبت به سایر مسابقات تیراندازی از اهمیت بیتشری برخوردار است.

ملی پوش کامپوند ادامه داد: تلاشمان را می کنیم تا مقام قهرمانی دوره گذشته را تکرار کنیم اما برای دست یابی به این هدف باید تمرین بیشتری داشته باشیم به طور قطع سایر تیم ها هم با تمام قوا در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

او گفت اکنون تیم ملی تیراندازی با کمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در اردو به سر می برد که پس از آن مسابقات آسیایی به میزبانی کشورمان در اصفهان برگزار می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد : امیدوارم تیم ملی با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی جهان مکزیک حاضر شود و برای دومین بار به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنیم .

 

انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش کامپوند درباره مسابقات قهرمانی جهان مکزیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.