کسری بودجه 108 میلیارد دلاری آمریکا در ماه اوت

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد کسری بودجه دولت در ماه اوت به 108 میلیارد دلار رسیده است.

کسری بودجه 108 میلیارد دلاری آمریکا در ماه اوتبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد کسری بودجه دولت از 107 میلیارد دلار در ماه اوت سال 2016 به 108 میلیارد دلار در ماه اوت امسال افزایش یافت .

در حالی وزارت خرانه داری آمریکا از کسری 108 میلیارد دلاری بودجه دولت آمریکا در ماه اوت خبر داد که کارشناسان اقتصادی پیش بینی کرده بودند کسری بودجه آمریکا در ماه اوت 119 میلیارد و 500 میلیون دلار اعلام شود.

وزرات خزانه داری آمریکا در گزارش ماهیانه خود درباره بودجه اعلام کرد کسری بودجه دولت در سال مالی امسال (کنونی) و تا پایان ماه اوت به 674 میلیارد دلار رسید که در مقایسه با همین دوره زمانی از سال مالی 2016، بیش از 53 میلیارد دلار افزایش داشته است.

کسری بودجه دولت آمریکا در همین دوره از سال مالی 2016،‌ 619 میلیارد دلار اعلام شده بود. سال مالی در آمریکا از اول اکتبر آغاز می‌شود.

بر اساس گزارش وزارت خزانه داری آمریکا، کل درآمدهای این کشور در ماه اوت گذشته به 226 میلیارد دلار رسید که در مقایسه با همین دوره زمانی سال 2016 به میزان دو درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

افزایش کسری بودجه آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
به درک.

خدا زیادش کنه.

احتمالا بازم دلار بی پشتوانه چاپ کنن واسه جهانیان
آخرین اخبار