نائب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

بحران اسراف انرژی در کشور بسیار جدی است

نائب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بحران اسراف انرژی در کشور بسیار جدی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کریمی نائب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس در حاشیه بازدید از شرکت تولیدی اشتعال اراک گفت: بحران اسراف انرژی در کشور بسیار جدی است و همه اقشار جامعه اعم از مردم و مسئولان باید در مصرف انرژی و مصرف درست آن دقت کنند.

کریمی افزود: اسراف فقط در زمینه مصرف انرژی نیست بلکه مردم باید در مصرف آب هم از این منابع خدادادی به درستی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت اشتعال اراک از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده مشعل‌های صنعتی در کشور و مکمل واحد‌های بزرگ صنعتی در اراک از جمله ماشین سازی است اضافه کرد: با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی، حمایت از واحد‌های صنعتی اقماری به عنوان مکمل و تولید کننده تجهیزات مورد نیاز صنایع بزرگ، ضروری است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس ادامه داد: واحد‌های صنعتی تولید کننده تجهیزات جانبی، با فعالیت خود شرایط مناسبی را برای تامین ابزار و امکانات مورد نیاز واحد‌های صنعتی بزرگ فراهم می‌کنند و در واقع مکمل واحد‌های بزرگتر هستند.

وی در روند این بازدید اشاره‌ای هم به نظام بانکی کرد و گفت: بانک‌های دولتی و خصوصی باید از پرداخت نرخ سود بانکی بالا پرهیز کنند چرا که این امر باعث فرهنک تنبلی کاری در بین اقشار مختلف مردم شده است.

انتهای پیام/ ج

بازدیدنائب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از شرکت اشتعال اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.