حمایت از کارگاه‌های کوچک و زودبازده

حمایت از صنعتگران و سرمایه‌گذاران موجب افزایش تولید و تکاپوی اقتصادی و اشتغال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سیدجعفر رسولی فرماندار آمل در بازدید از شرکت چاپ، رنگ و هنر شمال در شهرک صنعتی بابکان با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، و استقرار ۴۶ درصد از صنعت استان مازندران در آمل، گفت: باید زمینه فعالیت و امنیت برای صنعتگران و سرمایه‌گذاران ایجاد شود تا بتوانند در این عرصه خدمت کرده و موجب رشد تولید و تکاپوی اقتصادی و اشتغال شهرستان و استان شوند.


وی بر لزوم تفکر، برنامه‌ریزی و مدیریت در حمایت از  تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران تأکید کرد و افزود: حمایت دستگاه‌ها از واحد‌های تولیدی و صنعتی باید دقیق و بر اساس برنامه‌ریزی باشد و به موقع انجام گیرد.


معاون استاندار حمایت از کارگاه‌های کوچک و زودبازده را یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی و زمینه اشتغال‌زایی خواند و پشتیبانی از این واحد‌ها را از سوی دستگاه‌های دولتی خواستار شد.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آمل نیز در این بازدید گفت: شرکت چاپ، رنگ و هنر شمال، تنها شرکتی است که در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان در این زمینه فعالیت می کند، و بازار کار و سفارشاتی که هم اکنون در این شرکت پذیرفته و ارائه می‌گردد.


ولی الله چلابی افزود: هم اکنون این شرکت با تولید انحصاری این محصولات علاوه بر کسب رضایت و جلب سفارشات داخلی، توانسته بواسطه کیفیت محصولات خود، بازار‌های خارجی را نیز فتح نماید، و حتی برخی شرکت‌های ترکیه‌ای را نیز مجاب به خرید از این شرکت نماید.


انتهای پیام/ع


کارگاه‌های کوچک و زودبازده حمایت می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.