ملکی خبر داد

واژگونی خودرو L90 در بزرگراه چمران/ حادثه یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت: بر اثر واژگونی خودروی L90 در بزرگراه شهید چمران یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

واژگونی خودرو L90 در بزرگراه چمران/ حادثه یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اعلام خبر واژگونی مرگبار خودروی «L90» در بزرگراه شهید چمران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 01:36 بامداد امروز(پنج‌شنبه) حادثه واژگونی خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران مقابل ولنجک به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک خودروی L90 با 3 سرنشین به هنگام حرکت در مسیر، به دلایل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل میانی بزرگراه در لاین مخالف واژگون شده است.

وی تصریح کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، مردم سعی داشتند محبوسان را از داخل خودرو خارج کنند که آتش‌نشانان نیز به کمک سرنشینان محبوس شده شتافتند و هر 3 نفر را از داخل خودرو خارج کردند که پس از معاینات اولیه مشخص شد یکی از سرنشینان (مرد 24 ساله) جان خود را از دست داده است، همچنین دو سرنشین دیگر (دو مرد جوان) که دچار مصدومیت شده بودند برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران خاطرنشان کرد: در نهایت خودرو به حالت اولیه بازگردانده، محل برای بررسی بیشتر تحویل عوامل پلیس راهور شد و آتش‌نشانان در ساعت 02:08 بامداد به عملیات خود پایان دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار